GREENMARK BIO HAJDINA HÁNTOLT 500 g

GREENMARK BIO HAJDINA HÁNTOLT 500 g
Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék. Nagy mennyiségű, P vitaminnak is nevezett rutint is tartalmaz, melynek egészségvédő hatása leginkább a szív-és érrendszer védelmében nyilvánul meg, C vitaminnal együtt erősíti a kötőszöveteket valamint csökkenti a magas vérnyomást. Rosttartalma hasznos segítség lehet a székrekedésre hajlamosak, a cukorbetegek és az energiaszegény diétára szorulók számára, valamint a bélrendszeri daganatok megelőzése érdekében. Felhasználása: A hajdinát kásához, köretnek, salátákhoz, fasírt készítéséhez, lepényhez, süteményekhez ajánljuk. Csíráztatható: a hajdina csírája is gazdag vitamin- és ásványi anyagtartalmú, egészséges táplálék.
Kiszerelés:
500 g
1 101 Ft
Egységár: 2,20 Ft/g
A vásárlás után járó pontok: 11 Ft
db
db
Értesítést kérek árcsökkenés esetén
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Adatok
Adatok